woensdag 18 juli 2012

how to make volume krullen

hee girls!

Vandaag alweer het 2de artikel. Namelijk how to make volume krullen. Je zult nu vast wel denken dat het heel makkelijk is, krultang in je haar en klaar is kees! Maar zo makkelijk is dat nog niet!
Lees verder hoe je deze krullen kunt maken.






Dit is wat je nodig hebt om je haar stevigheid, glans en bescherming te geven:
- Heat Protecting, ik heb er een van pure coconut. Ik heb hem gekocht bij de Tuinen. Een Heat Protecting zorgt ervoor dat je haar niet verbrand door de krul/stijltang.
- Mous. Het maakt niet uit wat voor mous je gebruikt. ik heb de styling mousse van Garnier.
- Hairspray, ik heb gewoon een stylingspray van de hema. Het zorgt er voor dat je krullen beter blijven zitten.
- Anti klit spray, het zorgt er voor dat je haren niet in de klit gaan als je ze hebt gekrult. Als je krullen in de klit zitten ziet het er niet zo mooi uit :) Ik gebruik de Hairrepair van de axion.
- Shining spray, het zorgt ervoor dat je haren mooi gaan glanzen. Ik gebruik er een van john frieda.

Natuurlijk zijn niet al deze producten persé nodig. Aleen de hairspray moet je wel altijd hebben. Maar als je je haar goed wilt verzorgen zou ik ze allemaal gebruiken.

De krultang die ik gebruik is Straight & Curl van Carmen. Zoals je aan de naam al kunt horen is het een stijltang en een krultang in een!

hier zie je hem in de stand dat hij kan krullen

En als je een klepje open zet kan hij stijlen!


we gaan beginnen met de krullen maken. Eerst spray je een paar spraytjes Heat Protecting verdeeld over je hele haar. Daarna verdeel je ook een beetje mouse over je haar. Nu gaan we de krullen maken.
Je verdeeld je haar in 2 delen: het bovenste deel en het onderste deel. Van het onderste deel haar maak je een staart. Uit het bovenste deel pak je een plukje en je krult hem (iedereen weet wel hoe je moet krullen toch?!). Dit doe je heel vaak tot dat alle plukjes van het bovenste deel gekrult zijn, spray wel af en toe wat hairspray in! Als alle plukjes van het bovenste deel gekrult zijn maak je de staart van het onderste deel los. Spray in heel je haar nog wat hairspray, daarna doe je een beetje anti klit in. En dan nog de chining spray. En je bent klaar! Toch best makkelijk?!

Hier zie je hoe mijn haar er van te voren uitzach, en hoe het er nu uitziet.


Ik vind het erna echt veel mooier!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en het zelf ook gaan proberen.
Wanneer vind jij mijn haar eigenlijk mooier?
Zet het in de reacties.

xx, saar

1 opmerking: